2013. január 03. 15:30 - szőkekék

még egy kis karácsony (jegyzet, csak úgy)

December 22-én indultunk itthonról, először csak a fogorvosig Konstanzba, aztán már nem jöttünk megint haza, hanem tovább Salzburgig és itt éjszakáztunk. Közvetlenül a reptér mellett, a fejünk felett húztak el a gépek. Ezen a reptéren van a Red Bull híres "Hangar 7"-je is, amit már régóta szeretnénk megnézni, (csomó mindennel együtt hosszú a lista) de most sem sikerült. Ez most csak ilyen útközbeni pihenő-megálló volt, Kiccsaj meg volt fázva kicsit, tehát majd máskor.

Az időjárás elég jó volt útközben, de az utolsó 1 óra két órát tartott: kb. Tata-Tatabányától havas esőt kaptunk, -2-3 fok, sehol egy sószóró, sem semmi, olyan kussban ültem, hogy megállt a levegő, csak Amore szitkozódott gyakran. 50-nel jöttünk az autópályán.
Ja, az Arlberg-alagút téli- vagy új tarifája már 9 euró... és a matrica sem 7,90 vagy mennyi már, hanem 8,30.

Valamint rögtön  Hegyeshalomnál meg akartunk állni magyar matricát venni és a koszos, mocskos, latyakos sártengerben abban a pillanatban, hogy kimondta az én Mézem, hogy itt nem áll meg, ne szálljak ki a dzsuvába, belehajtott egy akkora lyukba, hogy azt hittem, ketté szakad a kocsi.
Pedig haszonjármű. Bírja a strapát.

Hazafelé már én voltam megfázva, hőemelkedésem is volt. Utána két napig feküdtem, már meggyógyultam.

Szombaton kezdődik a tanfolyamom.

komment
süti beállítások módosítása