2013. január 07. 11:01 - szőkekék

snittek

  • Tegnap elmentem a falu végére a Kiscsajjal korizni. Kiderült, hogy nem igazi jég van, hanem ilyen spéci, fehér műanyag lapok vannak lerakva a csarnokban, azon lehet korival csúszni. Hát ilyet én még nem láttam. Viszont ebből következik, hogy nyáron is lehet "korizni".

  • Szombaton volt az első nap az oskolában, azaz elindult a tanfolyamom. A nyitó nap egésznapos volt. A bemutatkozásnál megtapsoltak basszus, hogy milyen szépen beszélek németül. Később a wcben is még felhozta egy csaj, teljesen oda meg vissza volt a teljesen egyedi akcentusomtól-kiejtésemtől. Az is kiderült, hogy a tanfolyam-vezető egyszer vendég volt a szállodánkban, mikor még ott dolgoztam. Közhely, de tényleg kicsi a világ.
    Délután utolért a tanfolyamok réme, amitől idegrángást kapok általában: CSOPORTMUNKA. Hát ezt az intézményt nem az én személyiségemre találták ki. Viszont meglepően jól ment, elég sokat tudtam hozzátenni az ötletekhez, kezdve azzal, hogy én találtam ki, milyen képzeletbeli céget alapítsunk.

  • Ma kaptam egy vastag borítékot, kvázi Svájc Államszövetségtől, a feladónál kis címer és az állam elnevezése ugye 4 nyelven. Már megörültem, hogy na, milyen gyorsak és már most nyilatkoznom kell a szeptemberben lejáró engedélyem meghosszabbításával kapcsolatban...
    Hát nem.
    Én vagyok az egyik szerencsés abból a 200'000 főből, akiket véletlenszerűen választottak ki statisztikai szempontokra és kérdőívet kell kitöltenem. Kötelezően. Remek.

  • Kiolvastam a Sánta kutyát is, ezt is megsirattam. Most az Ulickaja-könyv jön, amibe már belekezdtem, de félretettem a két Vámos miatt.

  • Amore idén lesz 40 éves és valamit szervezkednem kéne ezügyben.

  • Heti rendszerességgel szoktam olvasgatni magyar portálokon magyar kommenteket, illetve svájci hírportálon svájciakat. Totál kétségbeejtő tendencia (mindkettő).

  • Ez régebbi dolog, de mindegy: be voltunk tojva, hogy bedöglött a külső memóriánk és elveszik 5 év kb. 3ezer fotója, de sikerült megmenteni őket, hála a tesóm munkahelyén dolgozó informatikusnak. Köszi!

  • Még mindig nem akarom megérteni, hogy hogy van az, hogy Pesten a tesómnak miért kellett 8ezer forintot kifizetni egy új Nokia telcsiért, ami itt 9.90 frank, azaz mondjuk 2.400 forint. És itt miért 75ezer egy tablet, ami otthon 90 vagy 100. Az áfa csinálja ezt a különbséget? (csak?)


komment
süti beállítások módosítása