2012. december 20. 12:35 - szőkekék

bocs, de

Aki nem akarja, hogy elrontsam a karácsonyi széplelkű hangulatát, az ne olvasson tovább, csukja be, zárja rám MOST és menjen mézeskalácsot szagolni.

Van (már csak volt) egy hogyismondjamcsak kamu iwiw oldalam. Volt ilyen több is, csakmert fel akartam tunningolni a szavazást, hogy létesüljön meg az iwiwen a megyeszékhelyünk, amit szeretek és ne kelljen már Baselt hazudjam a lakhelynél legördülő listából, pedig igen, szeretem.

Ugyan egyetlen ismerősöm sincsen ezeken a kamu oldalakon, csupán saját magam; folyamatosan molesztálnak mindenfélékkel mindenféle emberek, akik -mire megnézem, hogy mit is akartak- már törölték is magukat.

Az i(wiw)-re a kurva pont ma került fel: ráklikkeltem az "ÚJ! Társkereső" című gombra, ami rögtön a képembe nyomta, hogy kb. 1561 potenciálisan alkalmas, megfelelő partnert talált nekem a rendszer.

A porszem ott került a gépezetbe, hogy semmilyen adatom nincsen kitöltve, se életkor, se lakhely, sem egyátalán semmi, csakis az, hogy nő vagyok és HÁZAS.

Elragozzam, hogy ez mit jelent magyarul?
Vagy tudod magadtól is?
Ennyit tud egy közösségi oldal?
Ő jobban tudja, hogy nekem a férjem nem megfelelő, csaljam meg, ráadásul mindegy, hogy kivel, meg az is mindegy, hogy én milyen vagyok, majd a rendszer azt jobban tudja???

Emberek, ébredjetek már fel a kibaszott social média álmotokból és küldjétek már el a halál faszára az ilyen márkcukkerbergereket.
Ismerjétek már be, hogy csak azért olyan kurva jó az iwiw meg a FB, mert kibaszott lusták vagytok az emberi kapcsolataitokat normális, emberi módon ápolni, még azt se kell megjegyezni, hogy mikor vannak a szülinapok, évfordulók, mert a kibaszott profilotok megjegyzi helyettetek.... Egyszerűen már semmit sem kell, semmit sem akartok csinálni, csak klikkelgetni, nyomkodni az okosbizbaszjaitokat a metrón, villamoson, vécén, ágyban, fotelban, étteremben, talán még a halálos ágyáról is twitterel még valaki, egy utolsót.

Bazmeg.

Még gondolkodom azon, hogy megkérdezem erről a Gépházat...

Végérvényesen töröltem magam már minden létező helyről, az meg már csak hab a tortán, hogy novemberben álltam Pesten egy buszmegállóban, és 10 emberből 9 egyfolytában telefonált, tovább a buszra felszállva is.
Hát mi a fasz van itt ebben a világban??? Így akarunk élni?

komment
süti beállítások módosítása