2012. december 18. 13:50 - szőkekék

karácsonyi ajándék

A legszebb ajándék, hogy gyorsan hazaugrunk és együtt lesz a család, mi meg anyuék. Ezt gyakorlatilag én kapom a drága férjemtől. Annak ellenére, hogy elmeséltem neki hosszú perceken át, hogy miért is rossz ötlet és miért félek én ettől.
Legrosszabb esetben megint hazajövünk 1-2 nappal korábban, mint Keszthelyről.... de akkor már nélkülem jön, ezt garantálom.

A második legszebb ajándék, hogy megkaptuk hivatalosan is az ügyünket lezártnak tekintő levelet az ügyésztől.

Eddig kétszer csináltam "sütit", mindkétszer hánytam tőle másnap, gyomorgörcsökkel, halálhörgéssel.

Amore (és minden dolgozó) a munkahelyétől kapott 2x1 kg Cailler (azaz Nestlé) pralinét, két 40x40cm-es gyönyörű dobozban, plusz egy talpas, üvegállványt, pralinékínálót.

És még most rohangálunk ajándékok után, holott meg lett mondva, hogy nem kap senki semmit, nem lesz ide-oda pénzdugdosás... És az örök kérdés: mit főzzünk...?????????????????????

Ha addig nem jelentkeznék, akkor boldog karácsonyt mindenkinek, szép ünnepet!

komment
süti beállítások módosítása